Little Known Facts About #کتوژنیک.

Wiki Article

اگر مطمئن نیستید چه محدوده‌ای برای شما مناسب است، یک متخصص لاغری خوب پیدا کنید که بتواند به شما در رسیدن به اهداف شخصی‌تان کمک کند.

در ادامه با مجله سلامتی لیمومی همراه باشید تا به تمام سوال‌های شما جواب بدهیم.

متخصصان لیمومی تمام توصیه‌های لازم را در برنامه‌ غذایی‌تان لحاظ کرده‌اند.

مصرف سبزیجات و میوه‌های بیشتر می‌تواند نشانگرهای التهابی را در بدن کاهش دهد و کاهش التهاب، کلیدی برای کاهش خطر بیماری است.

اگر این رژیم دقیق و درست اجرا شود، بعد از چند روز از ابتدای رژیم، بدن وارد مرحله کتوزیس و آمادگی برای تغییر سوخت از قند به چربی می‌شود. همچنین این مزایا را به همراه خواهد داشت:

مقایسه این دو رژیم غذایی نشان می‌دهد افرادی که رژیم کتوژنیک داشته‌اند، دو تا سه برابر کاهش وزن بیشتری را تجربه کرده‌اند.

خروج از کتو ممکن است با افزایش قند خون همراه باشد بنابراین زیر نظر متخصص تغذیه این کار را انجام دهید.

بوی بد نفس در رژیم کتوژنیک موقتی است و بعد از چند روز اول از بین می‌رود. برای به حداقل رساندن این مشکل می‌توانید از نکات زیر بهره ببرید:

کارشناسان تغذیه ما در سیرا تغییرات بیوشیمیایی شما را کاملا تحت نظر قرار می دهند و یک برنامه غذایی متناسب با شرایط سلامتی تان تنظیم می کنند.

اگر شما یکی از افراد خوش شانسی هستید که با رژیم کتو، موفق به کاهش وزن شده‌اید به شما تبریک می‌گوییم. از آنجایی که کتو یک رژیم غذایی محدودکننده از نظر کربوهیدرات است، متاسفانه بسیاری از افراد پس از قطع آن، وزن رژیم کتوژنیک ماچا اضافه می‌کنند.

وقتی وارد کتوز می‌شوید، بدن شما آبی را که همراه با گلیکوژن ذخیره شده است دفع می‌کند و به طور بالقوه منجر به کم‌آبی بدن می‌شود.

میوه: همه میوه‌ها، به جز مقدار کمی از توت‌ها مانند توت‌فرنگی

× دریافت مشاوره تلفنی برای دریافت مشاوره خرید رژیم دکتر کرمانی شماره همراه خود را ثبت کنید ما با شما تماس می‌گیریم

بیشتر بخوانید: پروتئین مورد نیاز روزانه هر فرد چقدر است؟

Report this wiki page